1
Cancer la san la data de Vin 15 Oct 2010 - 19:19
Ana11
Cu vechime

Adaug si eu un topic si pun un subiect gasit pe un alt site,Realitatea NeT
Vezi o dietă contra cancerului la sân
14 oct 2010, 16:15 | Actualizat Joi, 14 Octombrie 2010 17:49
REALITATEA.NET
Dieta contra cancerului mamar este unică prin faptul că eficiența sa a fost dovedită științific, iar în plus ajută și la pierderea kilogramelor în plus.
Cancerul la sân poate fi prevenit cu o dietă potrivită
Cancerul la sân poate fi prevenit cu o dietă potrivită / FOTO: www.wellwomanblog.com
Imaginea 1/1
Nutriționistul american Mary Flynn a pus la punct o dietă contra cancerului la sân, care este rezultatul multor ani de cercetare și este indicată atât pentru femeile sănătoase, care vor să reducă riscul de îmbolnăvire, cât și pentru cele care se află sub tratament, după ce au fost diagnosticate.
Dr. Mary Flynn a explicat în ultimul număr al revistei Good Health că anumite alimente, în special grăsimile sănătoase, cum este uleiul de măsline, legumele și fructele colorate, care conțin cantități mari de caroten, unele cereale și brânza pot ajuta corpul în lupta contra cancerului la sân și în cea pentru prevenirea acestei maladii, fapt dovedit și din punct de vedere științific.
Mary Flynn, cercetător nutriționist la Miriam Hospital și profesor asistent de medicină la Universitatea Brown, oferă și câteva sfaturi practice legate de nevoile nutritive zilnice ale indivizilor și chiar câteva rețete de alimentație atât sănătoasă, cât și gustoasă.
Aceste rețete pot fi incluse într-un regim alimentar, atâta timp cât nu se depășește limita calorică zilnică recomandată, sau pot fi aplicate în zilele de pauză din timpul dietelor.
Dieta contra cancerului la sân a doctorului Flynn este concepută pentru a ajuta la scăderea în greutate (kilogramele în plus fiind un factor de risc) și pentru a asigura o combinație optimă de alimente care combat cancerul.
Pentru a scădea în greutate, limita maximă de calorii este de 1.500 pe zi. Dr. Flynn recomandă ca după atingerea greutății dorite, dieta să fie urmată în continuare, dar cu o zi sau două de pauză. Astfel, vă veți menține greutatea dorită și vă veți bucura de beneficiile pe care le aduc sănătății dumneavoastră alimentele care reduc riscul de cancer.
Un element inedit în acest regim este că dulciurile nu sunt interzise, cu condiția să conțină ingrediente sănătoase. De exemplu, untul sau margarina pot fi înlocuite cu ulei de măsline, iar făina albă, sau cel puțin jumătate din cantitatea folosită, poate fi înlocuită cu făină integrală.
Astfel, dieta contra cancerului la sân, care trebuie să fie zilnică, constă în:
Amidon: șase, șapte porții pe zi; ideal, cereale integrale (o porție poate însemna o felie de pâine, o pită, o jumătate de covrig, 25 de grame de cereale pentru micul dejun, orez sau paste crude, 150 de grame de cartofi, trei cești de floricele fără ulei).
Legume: nelimitat, dar cel puțin în patru porții pe zi; de preferat ca acestea să fie preparate cu ulei de măsline.
Grăsimi: patru, cinci porții pe zi, din care cel puțin trei de ulei de măsline (o porție poate însemna o lingură de ulei, două linguri de nuci sau semințe de floarea soarelui, o lingură de unt de arahide, un sfert de avocado, 100 de grame de măsline fără sâmburi).
Fructe: trei porții pe zi (o porție poate consta în un măr, 17 boabe de strugure, patru caise, o jumătate de babană, 13 cireșe, 1 kiwi și jumătate, o nectarină, o portocală, o piersică, două prune, trei prune uscate, două linguri de stafide).
Lactate: două porții pe zi (250 ml de lapte degresat, un ou, 25 grame de brânză veche, 100 de grame de brânză proaspătă, 125 ml de iaurt).
Carne: Opțional, dar limitat la 340 de grame de carne de pasăre sau fructe de mare pe săptămână sau 170 de grame de vită, porc sau miel pe lună.
Vezi o dietă contra cancerului la sân
14 oct 2010, 16:15 | Actualizat Joi, 14 Octombrie 2010 17:49
REALITATEA.NET
Dieta contra cancerului mamar este unică prin faptul că eficiența sa a fost dovedită științific, iar în plus ajută și la pierderea kilogramelor în plus.
Cancerul la sân poate fi prevenit cu o dietă potrivită
Cancerul la sân poate fi prevenit cu o dietă potrivită / FOTO: www.wellwomanblog.com
Imaginea 1/1
Nutriționistul american Mary Flynn a pus la punct o dietă contra cancerului la sân, care este rezultatul multor ani de cercetare și este indicată atât pentru femeile sănătoase, care vor să reducă riscul de îmbolnăvire, cât și pentru cele care se află sub tratament, după ce au fost diagnosticate.
Dr. Mary Flynn a explicat în ultimul număr al revistei Good Health că anumite alimente, în special grăsimile sănătoase, cum este uleiul de măsline, legumele și fructele colorate, care conțin cantități mari de caroten, unele cereale și brânza pot ajuta corpul în lupta contra cancerului la sân și în cea pentru prevenirea acestei maladii, fapt dovedit și din punct de vedere științific.
Mary Flynn, cercetător nutriționist la Miriam Hospital și profesor asistent de medicină la Universitatea Brown, oferă și câteva sfaturi practice legate de nevoile nutritive zilnice ale indivizilor și chiar câteva rețete de alimentație atât sănătoasă, cât și gustoasă.
Aceste rețete pot fi incluse într-un regim alimentar, atâta timp cât nu se depășește limita calorică zilnică recomandată, sau pot fi aplicate în zilele de pauză din timpul dietelor.
Dieta contra cancerului la sân a doctorului Flynn este concepută pentru a ajuta la scăderea în greutate (kilogramele în plus fiind un factor de risc) și pentru a asigura o combinație optimă de alimente care combat cancerul.
Pentru a scădea în greutate, limita maximă de calorii este de 1.500 pe zi. Dr. Flynn recomandă ca după atingerea greutății dorite, dieta să fie urmată în continuare, dar cu o zi sau două de pauză. Astfel, vă veți menține greutatea dorită și vă veți bucura de beneficiile pe care le aduc sănătății dumneavoastră alimentele care reduc riscul de cancer.
Un element inedit în acest regim este că dulciurile nu sunt interzise, cu condiția să conțină ingrediente sănătoase. De exemplu, untul sau margarina pot fi înlocuite cu ulei de măsline, iar făina albă, sau cel puțin jumătate din cantitatea folosită, poate fi înlocuită cu făină integrală.
Astfel, dieta contra cancerului la sân, care trebuie să fie zilnică, constă în:
Amidon: șase, șapte porții pe zi; ideal, cereale integrale (o porție poate însemna o felie de pâine, o pită, o jumătate de covrig, 25 de grame de cereale pentru micul dejun, orez sau paste crude, 150 de grame de cartofi, trei cești de floricele fără ulei).
Legume: nelimitat, dar cel puțin în patru porții pe zi; de preferat ca acestea să fie preparate cu ulei de măsline.
Grăsimi: patru, cinci porții pe zi, din care cel puțin trei de ulei de măsline (o porție poate însemna o lingură de ulei, două linguri de nuci sau semințe de floarea soarelui, o lingură de unt de arahide, un sfert de avocado, 100 de grame de măsline fără sâmburi).
Fructe: trei porții pe zi (o porție poate consta în un măr, 17 boabe de strugure, patru caise, o jumătate de babană, 13 cireșe, 1 kiwi și jumătate, o nectarină, o portocală, o piersică, două prune, trei prune uscate, două linguri de stafide).
Lactate: două porții pe zi (250 ml de lapte degresat, un ou, 25 grame de brânză veche, 100 de grame de brânză proaspătă, 125 ml de iaurt).
Carne: Opțional, dar limitat la 340 de grame de carne de pasăre sau fructe de mare pe săptămână sau 170 de grame de vită, porc sau miel pe lună.
